Що робити , якщо не генерується COVID-сертифікат?
Що робити, коли “Дія” не генерує COVID-сертифікат через помилку в записі про вакцинацію?
Якщо дані про проведену вакцинацію внесені із помилкою, слід звернутися до пункту, де робили щеплення. Внести чи виправити дані про вакцинацію має той лікар, який її проводив у відповідному пункті щеплення. Це єдиний фахівець, який має повноваження на виправлення даних про вакцинацію в електронній системі охорони здоров’я.
Що робити, коли не вдається отримати COVID-сертифікат через помилку в даних, зроблену не під час вакцинації, а раніше?
Таку помилку в реєстраційних даних може виправити будь-який лікар, що зареєстрований в електронній системі охорони здоров'я - сімейний чи вузький фахівець.
Що робити, коли не генерується сертифікат при щепленні різними вакцинами?
Визнаються такі комбінації: перша доза AstraZeneca/CoviShield, Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech, друга доза Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech.
Звертаємося до населення Вапнярської громади з проханням, у зв’язку з зростанням захворюваності на COVID, збільшуються черги до сімейних лікарів. Одночасно звертаються пацієнти за рецептами, за електронними направленнями, за довідками, листками непрацездатності і т.д., що також сприяє утворенню черг та незадоволення пацієнтів. Тому, пацієнтам , які хочуть отримати міжнародне свідоцтво про проведення вакцинації просимо звертатися до наших медичних працівників , які в телефонному режимі допоможуть вирішити питання , а також і багато інших, що дасть можливість скоротити час та зменшити навантаження на сімейних лікарів, а також незадоволення.
Адміністрація КНП «Вапнярський МЦ ПМСД»
« повернутися до розділу «КНП "ВАПНЯРСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПМСД"»