ПОСТІЙНІ ДЕПУТАТСЬКІ КОМІСІЇ – В ДІЇ!
Всім добре відомо, що більшість важливих рішень на місцевому рівні приймаються саме на сесіях ради, на чергових чи позачергових зібраннях місцевих депутатів. Проте, що саме передує цьому налагодженому процесу, як відбувається підготовка до сесій, формування порядку денного тощо – мало кому відомо та цікавить виключно дотичних до сфери органів місцевого самоврядування. Проте чітка організація скликання сесійних зібрань, попереднє проведення перед цим постійних бюджетних, земельних, з питань депутатської діяльності, етики і законності, розгляд і обговорення економічно-соціальних, освітніх чи культурно-молодіжних питань тощо – запорука успішної сесії та дотримання норм закону та Регламенту ради. Вапнярська селищна рада, зокрема селищний голова, секретар ради, чітко налагодили роботу ради з виконавчим комітетом, взаємодію з депутатами, щоб їм було зручно працювати і приймати важливі рішення. А коли мова йде про обговорення та визначення ставок податків та зборів по громаді за результатами обговорення процесу регуляторного акту та висновків Державної регуляторної служби, то питання потребує детального обговорення та чіткої прозорості та відкритості під час діалогу членів постійної комісії з питань планування бюджету Вапнярської селищної ради. Саме таким і було комісійне засідання перед 13 позачерговою сесією ради, на якій і було обговорено, окрім питання встановлення місцевих податків і зборів на території Вапнярської ТГ, ще й звіт про виконання бюджету Вапнярської селищної ради за 6 місяців 2021 року та бюджетні зміни до рішення 3 сесії VIII скликання від 23 грудня 2020 року (ФОТО 2 та 3).
Відбулося засідання і земельної комісії, адже левова частка питань порядку денного (як і переважної більшості сесій) 13 сесії, яка відбулася 9 липня 2021 року, складають питання земельного характеру.