ПОЧУЙ МЕНЕ!
ПОЧУЙ МЕНЕ -це цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539. На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю. «Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, що порушуються у зверненнях. Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і надсилають органам державної влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань, надання відповідних роз’яснень. «Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України. Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості. Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні. Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію», скориставшись послугою сурдоперекладача, та отримати відповідь у вигляді відеолиста.
З більше детальною інформаціцєю можна ознайомитися за посиланням https://www.facebook.com/100061400322247/videos/129883619068315/